Tuesday, July 21, 2009

BANG !!!!!!!!


Car Accident

Date: 20-07-2009
Time: 11:30pm
Venue: Bukit Jalil
Ticket: Free

Director: ME
Actors: 2 Malays and ME

Synopsis:
One day, a girl drive home lately
Suddenly, a car break accidentally
As she break as hard as she can,
Still knock the car in front of hers

The car - WAJA -
Her car - KELISA -
Waja: 刮伤一点点而已
Kelisa: 1. 车盖翻开 2. 车牌破碎 3. 车身凹陷

疲态万分的我,惊吓过度的我;
成功说服他们。不需报警赔偿,
反而得到同情;赔偿精神损失。
没有接受好意,虚心道歉答谢;
万般责备一身,无奈接受现实。
修理费一千元,自己承担一切。

我,没有沮丧心情,
我,只有坐立不安;
我,夜晚惊醒数次,
我,心灵暗地受创。

对不起,谢谢你 ^^

0 comments:

 

blogger templates | Make Money Online