Sunday, September 20, 2009

✿Selamat Hari Raya ✿


Aduh,
Sudah lama tak tulis bahasa melayu
berasa tak sesuai bagi saya
sangat kek !!!
Tak apa la, tulislah

Sebenarnya,
Hari ini tak ada apa-apa hal penting bagi saya
hanya berasa sangat sikit orang saja lah
Pagi ini, saya pergi ke pasar dengan keluarga saya
Tak boleh cakap sangat awal lah
Kami jom pada pukul 9:30 pagi
balik sudah pada pukul 11:30 pagi
haha, semua sayur-sayuran sudah dijual
kami hanya dapat beli sedikit saja

Bagaimanapun,
kami masih dapat beli semua barang
yang kami hendak beli
Selain itu, saya juga dapat khabar tentang
semua penjaja tak akan buka pada hari esok
Aduhai, esok mau makan sendiri lol

Memang tak ada apa-apa mau tulis lagi
mau tidur sekarang
Selamat malam, semua orang ♥

✿Selamat Hari Raya ✿

0 comments:

 

blogger templates | Make Money Online